Volkskrant zet vol in op webshop

De Volkskrant gaat zich sterker richten op webverkopen. Het dagblad heeft zich voor zijn webwinkel behalve een nieuw domein en een nieuw design ook een groter assortiment aangemeten. Het assortiment in de webwinkel, met een focus op kunst, cultuur en wijn, is nagenoeg verhonderdvoudigd naar ruim veertigduizend producten.

In de vernieuwde webwinkel heeft content uit de papieren krant een belangrijke rol. Net als concurrent NRC Handelsblad dat met webwinkel NRC Lux heeft gedaan, gaat de Volkskrant recensies en andere krantenartikelen koppelen aan de producten in de 'webwinkel met inhoud'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!