Marketingdirecteur verlaat Wehkamp

Marketingdirecteur Rudolph van der Kraan treedt af bij Wehkamp.nl. Van der Kraan vervulde sinds maart 2010 de functie, maar gaat de keten nu verlaten. De lege plek wordt opgevuld door Ton van Eijk. Hij wordt directielid bij RFS Holland Holding, het moederbedrijf van Wehkamp.nl. Van Eijk zal zich daar bezig houden met de strategische ontwikkelingen van de verschillende werkmaatschappijen, maar focust zich eerst op Wehkamp.nl.

Van Eijk is geen onbekende binnen het thuiswinkelbedrijf. Na het vertrek van Roelof Jousma eind 2008, vervulde hij de functie lange tijd op ad-interim basis. Bovendien werd Van Eijk in 2010 benoemd tot ‘Marketeer of the Year’, omdat hij het merk Wehkamp.nl opnieuw zou hebben uitgevonden. “Je moet soms compromisloze beslissingen durven te nemen”, aldus Van Eijk over zijn strategie binnen Wehkamp.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!