Bol.com wil klanten inspireren

Bol.com lanceert vandaag Uitgelicht!, een nieuwe inspiratiebron voor haar drie miljoen klanten. Op de weblog verschijnen dagelijks meerdere nieuwsberichten, waarin minder bekende artikelen uit het assortiment onder de aandacht worden gebracht.

Op Uitgelicht! worden boeken, cd’s, games, dvd’s, maar ook speelgoed en elektronica op redactionele wijze onder de aandacht gebracht, gecombineerd met dagelijkse nieuwtjes op het gebied van onder andere muziek en film. De retailer besteedt op de nieuwe weblog ook aandacht aan artikelen die nog niet door het grote publiek zijn ontdekt. Daarnaast verschijnen toplijstjes (zoals een top 5 van de beste filmsequels) en komt dj Gerard Ekdom aan het woord over zijn favoriete BBQ-plaat. “Zo willen we bezoekers de mogelijkheid bieden nieuwe dingen te ontdekken, maar ook om dit via social media met anderen te delen”, aldus Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com. Uitgelicht! is ook goed op tablets zoals de iPad te gebruiken. Dat was voor bol.com een belangrijke voorwaarde. “Zo’n tablet gebruik je vaak ter ontspanning. Dat zijn ook de ideale momenten om je te laten inspireren.” Via weblog.bol.com komen bezoekers bij Uitgelicht! Terecht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!