Bol.com zoekt Belgische topman

Nu bol.com ook bij onze zuiderburen een grote speler aan het worden is, is de retailer op zoek naar een topman voor de Belgische markt. Volgens directeur Daniël Ropers kan de groei alleen worden versneld, wanneer het assortiment en de comunicatie beter wordt afgestemd op de Vlaamse consument.

Over twee weken overlegt de keten over hoe bol.com nog Vlaamser gemaakt kan worden. De webwinkel is zich al enige tijd actief op de Belgische markt. Eind 2010 werd besloten de service voor Belgische klanten te gaan verbeteren. Zo is de leversnelheid verhoogd. Consumenten krijgen bestellingen die zij voor half elf ’s avonds plaatsen, de volgende thuis afgeleverd. Deze week verschijnen de eerste bol.com reclames op de Belgische televisie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!