Superdieren raken op

Het succes van de superdieren van Albert Heijn doet niet onder voor de immens populaire voetbalplaatjes. Zo schrijft de Telegraaf. In veel AH-vestigingen waren de kaartjes dit weekend op. Bovendien staan er wederom groepjes kinderen voor de vestigingen op de superdieren te azen.

In totaal kan de supermarktketen negentig miljoen zakjes weggeven. Het overgrote deel hiervan is al op, waardoor er in veel vestigingen een ‘nee’ moet worden verkocht.

Volgens de Telegraaf heeft de schaarsheid van de plaatjes zelfs binnen gezinnen voor spanningen gezorgd. Onlangs moest een agent in Utrecht ingrijpen toen een jongen flinke onrust zaaide om een pakje superdieren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!