Unilever opent dertig fabrieken

Unilever wil tot 2015 dertig nieuwe fabrieken openen en mikt daarbij op nieuwe markten. Het voedings-, verzorgings- en wasmiddelenconcern wil de komende jaren vijf miljard euro investeren in de opbouw van nieuwe en bestaande fabrieken, nieuwe technologie en innovatie.

Onlangs werd daarom een nieuwe deodorantfabriek in Mexico geopend. De producent wil de komende drie jaar zo’n honderd miljoen euro in de fabriek investeren. Unilever zegt dat deze duurzame fabriek zo’n vijfhonderd miljoen deosprays per jaar zal produceren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!