The Body Cover Group lanceert eigen webshops

The Body Cover Group gaat zelf de webwinkels runnen die dit najaar worden gelanceerd voor zijn eigen merken. Dat schijft Twinkle Magazine op zijn site. De online shops voor After Eden, Boobs & Blommers en Nickey Nobel moeten volgend jaar samen 150 duizend producten gaan verkopen.

“De webshops bieden ons de gelegenheid complete collecties te presenteren, dus de basismode en wat we de highlights noemen”, aldus directeur Willem van Helden. Momenteel worden de merken van het bedrijf onder meer via de Bijenkorf, V&D en Wehkamp.nl verkocht.

In de webshops van het modebedrijf zullen de adviesprijzen voor de producten gaan gelden. “We zullen in de webwinkels ook verwijzen naar erkende verooppunten elder op het web. Daar kunnen de prijzen inderdaad lager liggen op momenten”, aldus Van Helden.

De online shops worden ontwikkeld door Xsarus E-development & Consulting, wat onlangs Tamika.nl opleverde voor Drogisterij.net.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!