Sainsbury's lanceert vernieuwde mobile app

Supermarktconcern Sainsbury’s heeft een mobiele versie van zijn webshop gelanceerd. Klanten van de retailer kunnen op hun smartphone door de site bladeren en meer dan vijftienduizend producten bestellen in onder andere de productcategorieën wonen, technologie, speelgoed en sport.

De nieuwe applicatie stuurt gebruikerspersoonlijke aanbiedingen, afgestemd op het zoekgedrag van de klant.
Ook kunnen klanten Nector punten sparen, door online te winkelen. Het mobiele programma is een vervolg op de eerste mobile app van Sainsbury’s, waarmee consumenten informatie over winkels, aanbiedingen en promoties konden bekijken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!