Wenzel nieuwe directeur Otto Nederland

Postorderbedrijf Otto heeft voor zijn Nederlandse tak een nieuwe directeur aangesteld. De benoemde Stefan Wenzel (39) heeft als taak meegekregen de e-commerceactiviteiten in ons land verder uit te bouwen.

Wenzel was eerder onder meer werkzaam als leidinggevende van Mexx Europe en ontwikkelde de e-business strategie bij automerk McLaren. Hij volgt Gesa Heinrichs op, die terugkeert naar Otto Duitsland.

Reacties 4


JJM Van De Wouw Wouw Van De 12 mei, 14:42

Graag telefonisch contact directie Otto Nederland, vele gesprekken gehad met callcenter problemen schijnen niet opgelost te kunnen worden!
0918508794
JJM Van De Wouw


T.C van den Abeele 11 jul, 18:48

Ik wens ook contact met directie. Callcenter valt in ernstige gebreken. Zeer onvriendelijk en ze hebben schijnbaar altijd computer problemen. 2 jaar bezig om een kast bij elkaar te krijgen en dreigen met incassokosten terwijl de bestede kast nog niet compleet is. Om gek van te worden.


Chantal Rahman 2 nov, 08:32

Ik wens contact met de directie, backoffice /klantenservice begrijpt mijn klacht niet ben nu sinds begin september ermee bezig, wellicht kan de directie de klacht serieus oppakken.


R. B. 16 mrt, 14:26

Beste directieleden Otto,
Mijn bestelde artikel is na 3 weken nog steeds niet binnen (levertijd 2-5 dagen) Geld is bij bestelling overgemaakt. Houden jullie nu de boel voor de gek? Heb al meerdere malen contact gehad met klantenservice, ze vertellen mij allemaal het zelfde; als ik mijn geld terug wil kan ik geleverde artikel bij bezorging door PostNL bij deur weigeren. Hoe kan in dit doen als artikel niet geleverd wordt. Heb ook schriftelijk contact met klantenservice gezocht, krijg een e-mail terug met excuses en dat er een onderzoek loopt. Ik zou snelle reactie van uw organisatie ofwel EVA krijgen. Na een week nog nik. Hoe moeilijk is dit? Of doen jullie geen moeite en negeren jullie mij omdat het geld al binnen is? Mijn geduld raakt op en Heb er maar 1 voor over; schandalig! Heb dit nog niet eerder aan de hand gehad. Doe aub iets aan uw klantenservice, het lijkt wel een bandje wat je krijgt te horen. Doe iets aan uw imago en stort mijn geld terug. Mijn vertrouwen in uw organisatie is ver zoek:-(.

Beste mensen die dit lezen, bestel niet bij Otto of betaal niet meteen maar pas bij levering.

Een zeer ontevreden klant.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!