Natuurwinkel mikt met prijsactie op nieuwe klanten

Wessanen Benelux, leverancier van biologische voeding in de Benelux, wil met kortingen nieuwe klanten lokken naar zijn formules Natuurwinkel en GooodyFooods. Met de zogenoemde 'Pluk je voordeeldagen’, kunnen klanten op 16 en 17 september tien producten naar keuze met korting kopen. Deze korting kan oplopen tot 25 procent. 

Wessanen heeft de prijsacties vaker ingezet.  “Op deze manier trekken wij nieuwe klanten naar onze winkels”, aldus Jeremy Deacon, managing director van Wessanen Benelux. “Dat is in lijn met ons streven om biologische voeding toegankelijk te maken voor iedereen. Als Wessanen willen wij hierin een voortrekkersrol vervullen. Dat dit lukt, zie je aan de gestage omzetstijging over de hele linie binnen onze sector.”

Door het plakken van voordeelstickers, variërend van tien tot 25 procent, bepaalt iedereen zijn eigen aanbiedingen. De 'Pluk je voordeelstickers' worden in week 37 huis-aan-huis verspreid en zijn dan ook in de Natuurwinkel en bij de GooodyFooods-winkels verkrijgbaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!