'Unilever moet aanweziger zijn in winkels'

Unilever-topman Frank Weijers vindt dat zijn producten duidelijker aanwezig moeten zijn in de winkels en bij de consument thuis. Dat meldt Weijers in een interview met Adformatie.

Volgens Weijers staan ‘zijn’ producten vaak nog niet op de plekken waar hij ze graag zou willen zien. “Ik wil de nadruk gaan leggen op de winkelvloer, nog sterker dan mijn voorgangers hebben gedaan.”

Tevens vindt Weijers dat Unilever zich meer moet laten gelden binnen de social media. “Wat me steekt: kijk je naar de 25 meest actieve merken op Facebook, dan hebben wij er maar één. Ben&Jerry’s heeft 35 duizend fans. Dat is fantastisch, maar Dove en Axe zouden ook op die lijst moeten staan. Ik heb de ambitie om nog beter plannen te maken en nog meer te investeren. Dat zal heel snel gaan gebeuren.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!