H&M ziet kansen in China met Monki en COS

Het Zweedse modeconcern H&M geeft de uitbreiding in China een boost met het versneld openen van een aantal Monki- en COS-winkels. Het winkelbedrijf denkt dat Chinese consumenten meer behoefte hebben aan kleding die in een wat hoger prijssegment vallen dan H&M, zoals de lijn van Monki en COS.

H&M aast voor zijn formule COS onder meer op locaties in Hongkong. “Deze stad is een goede testlocatie voor China”, aldus H&M. Het Zweedse concern heeft de afgelopen vijf jaar ruim zestig H&M-winkels op Chinees grondgebied geopend. Hoeveel COS-winkels en Monkis stores daar bij komen, maakte H&M niet bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!