Van Gils naar Zweden

Herenmodemerk Van Gils opent in maart zijn eerste Zweedse winkel in Stockholm. Gelijktijdig introduceert het Nederlandse label een nieuw retailconcept, dat Van Gils een stevige positie met bezorgen op de Zweedse mannenkledingmarkt.

Het merk sloeg voor het nieuwe concept de handen ineen met distributeur Lennar Skogh. In de winkels is volgens Van Gils gekozen voor ‘warmte, mannelijkheid, luxe en vakmanschap centraal’. Er is gekozen voor natuurlijke materialen, zoals hout, chroom en leer.

Van Gils heeft naast Nederland en binnenkort Zweden, al verkooppunten in België, Denemarken, Finland, Jordanië , Libanon, Luxemburg, Amerika en Rusland. Het label is onderdeel van Logo International, waar ook Waalwear Kids, WE Europe en O’Neill deel van uitmaken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!