Sears komt met lokale advertenties

Sears en heeft zijn online advertenties gelokaliseerd. Webshoppers kunnen de prijzen van de producten in de dichtstbijzijnde vestiging bekijken, en deze vervolgens toevoegen aan hun ‘boodschappenlijst’.

Volgens Sears werken de digitale advertenties hetzelfde als een lokale folder, consumenten hoeven alleen hun postcode op de site in te vullen. “We kunnen onze klanten nu beter voorzien van passende aanbiedingen”, aldus Dave Friedman, senior vice president bij Sears.

Als producten niet meer op voorraad zijn in een bepaalde vestiging, worden de desbetreffende digitale advertenties automatisch van de site verwijderd, laat een woordvoerder weten. De stap van de retailer volgt een maand nadat Walmart zijn ‘My Local Walmart’ applicatie aankondigde. De lokale Facebook-pagina’s van Walmart laten in-store promoties en evenementen zien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!