Kruidvat zet in op Facebookers

Kruidvat gaat groepdeals op Facebook introduceren. Klanten kunnen zich iedere twee weken op de Facebookpagina van de retailer aanmelden voor groepsvoordeel. Als genoeg klanten zich aanmelden voor de actie, gaat de deal door.

De aanbiedingen van de drogisterijketen variëren van verzorgingsproducten en cosmetica tot babyproducten. De eerste aanbieding betreft een Philips scheerapparaat van 59,99 voor 14,99. De retailer is pas een maand actief op Facebook en hoopt hiermee een hoog aantal bezoekers te genereren.

Kruidvat heeft nu 23 duizend fans op zijn Facebook-pagina. De drogisterij is de eerste Nederlandse keten die groepsdeals via Facebook aanbiedt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!