Britse consument geeft online onder invloed meer uit

Online shoppers zijn in beschonken toestand geneigd meer uit te geven. Dat concludeert Kelkoo na een
enquête onder 4200 Britse online shoppers, meldt Web Orange. Producten die onder invloed zijn aangekocht producten, worden regelmatig teruggestuurd.

Bijna de helft van de Britse consumenten heeft wel eens online geshopt na het nuttigen van alcohol. Meer dan de helft van de ondervraagden zei meer te besteden wanneer ze aangeschoten waren, dan in nuchtere toestand. Veertien procent van de ondervraagden gaf aan nog nooit nuchter een aankoop te hebben gedaan.

De populairste items om te bestellen onder invloed zijn kleding en schoenen, DVD’s, boeken, videospellen, technologie en lingerie. “Online shoppen is onderdeel van het Britse dagelijks leven geworden en mensen doen hun voordeel met de mogelijkheid elk moment van de dag te kunnen winkelen. Of ze nou thuis in bed liggen, onderweg zijn of in een bar of restaurant zitten”, aldus Chris Simpson van Kelkoo.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!