'Jumbo laat C1000 formule bestaan'

Jumbo is niet van plan de C1000-formule op de schop te gooien. Dat verwacht directievoorzitter Tom Heidman van C1000. Heidman denkt dat het uitgangspunt bij de overname is dat zowel de C1000-formule als de Jumbo-formule blijft bestaan. “We gaan na goedkeuring door de NMa en advies van de or een transitieperiode in, waarin we gaan bekijken welke winkel zich het beste leent voor Jumbo en welke voor C1000.

Heidman reageert daarmee op de twijfels die veel marktkenners hebben uitgesproken of Jumbo de C1000 wel als tweede merk overeind zal houden. “We creëren een nieuwe combinatie waarin de twee formules naast elkaar blijven bestaan. Ik denk dat weinigen dit vooraf hadden verwacht, ook de kenners niet. Het is een ijzersterke combinatie die gezamenlijk verder kan groeien.”

Heidman verwacht voor de komende periode nog meer overnames. “Er zijn nog steeds formules die het moeilijk hebben, daar zal iets mee moeten gebeuren. Bovendien blijft de slag om marktaandeel nog doorgaan.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!