Fab. lanceert schoenenlijn

Het Nederlandse accessoiremerk Fab. lanceert eind deze maand een eigen schoenencollectie. Dat meldt Fashion United op haar site. De lijn, die bestaat uit leren en suède schoenen, zal online worden verkocht.

Aan de schoenen, die in Portugal geproduceerd worden, zal een prijskaartje hangen van rond de 150 euro. Een voorbeeld van het aanbod is een pump, die verkrijgbaar is in zeventien verschillende kleuren variërend van fuchsia tot olijfgroen. De collectie was tijdelijk al te koop in de Kerst pop-up store van het merk, in de Negen straatjes in Amsterdam, die geopend was tot en met 2 januari.

Directeur Fabienne Chapot, die Fab. in 2006 introduceerde, verkoopt haar producten inmiddels in zeventien landen. Nederland telt ruim driehonderd verkooppunten. De webshop werd maart vorig jaar geopend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!