Supertrash lanceert bodyfashionlijn

Modemerk Supertrash komt in het voorjaar van 2012 met een ondermodelijn. Met de lancering van het lingerie- en shapewearlabel Madame Supertrash probeert de kledingketen ‘een volledige beleving’ neer te zetten.

“Een mooi, vrouwelijk lingeriesetje past ontzettend goed bij onze merkwaarden”, vertelt Kim Harmsen, international marketing & PR manager bij Supertrash tegenover Textilia. “Ons merk is bedoeld voor zelfverzekerde vrouwen die zichzelf durven te laten zien. De lancering van de bodyfashionlijn was dus een logische volgende stap”, vervolgt Harmsen.

“Zowel de lingerie als de shapewear bestaat voor zestig procent uit fashion en voor veertig procent uit basisontwerpen”, zegt Harmsen. Prijzen voor de lingerie en shapewear, die zijn geïnspireerd op de ondermode uit de jaren veertig en vijftig, liggen in het midden- of hoogsegment. De collectie is binnenkort verkrijgbaar bij verschillende lingeriespeciaalzaken en in een shop-in-shop in De Bijenkorf. “We hopen bovendien in de toekomst een Madame Supertrash-boetiek te openen”, aldus Harmsen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!