Marks & Spencer komt met tv-app

Consumenten kunnen binnenkort via hun televisie door het assortiment van Marks & Spencer bladeren. De keten lanceert een app voor internettelevisies van Samsung. De app, waarmee niet gekocht kan worden, is een uitbreiding van M&S TV, dat op de website van de retailer draait ter inspiratie van klanten.

Het idee achter de app is dat televisiekijkers alvast in het aanbod van de winkels kunnen snuffelen. De bedoeling is dat klanten in de toekomst met hun afstandsbediening artikelen kunnen kopen en thuis kunnen laten bezorgen. Samsung heeft hiermee zijn eerste partner die niet uit de mediahoek komt binnengehengeld. Bedrijven als Facebook, Lovefilms (videodienst van Amazon), Twitter, BBC iPlayer en Netflix gingen Marks & Spencer voor.

Samsung claimt dat consumenten wereldwijd zo’n tien miljoen keer een app naar hun televisie downloadden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!