C1000 lanceert digitaal platform

Supermarktbedrijf C1000 lanceert een online platform waar actiemails, mobiele applicaties en een vernieuwde website aan elkaar gekoppeld zijn. Het platform werd ontwikkeld in samenwerking met internetbureau eFocus, e-mailmarketeer Rapid Sugar en aFrogleap, dat de apps ontwikkelde. “Het feit dat we in één keer een volledig geïntegreerd platform hebben neergezet, is iets wat we nauwelijks in de markt hebben gezien”, vertelt Freek Bijl, strategy director van eFocus.

Het platform van C1000 bestaat uit onder meer een persoonlijk kookboek, digitale actiefolders en een boodschappenlijst die via verschillende wegen toegankelijk is. “Stel, een moeder maakt een boodschappenlijstje, de dochter vult deze aan via de website en de vader die op dat moment de boodschappen doet, ziet de updates direct”, zegt Bijl. “De integratie van mobiele apps passen perfect in het totaalconcept.”

Voor lokale winkeliers biedt het C1000-platform bovendien de mogelijkheid om direct in contact te komen met hun klanten. Elke winkel kan klanten online attenderen op lokale aanbiedingen. “Zo zorgen we voor een lokale touch”, aldus Horstra, manager digitale marketing van C1000.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!