Utrechtse Bijenkorf groter en luxer

De Bijenkorf in Utrecht verdubbelt bijna zijn winkeloppervlak en gaat zich nadrukkelijker op luxe richten. Ook de buitenkant van het pand wordt aangepakt.

De winkel wordt uitgebreid van 9.000 naar 16.000 vierkante meter, door een extra verdieping op het bestaande gebouw en het betrekken van een nieuw gebouw. De nieuwe winkel wordt bovendien luxer en moet daardoor een breder publiek trekken. De Utrechtse vestiging focust daarmee nadrukkelijk op bewoners uit t Gooi, waar veel kapitaal zit.

Net als in Amsterdam overweegt de Bijenkorf in Utrecht een zogeheten merkenstraat. In de hoofdstedelijke vestiging zijn Gucci, Burberry, Fendy, Louis Vuiton, Hermes en Mulberry sinds kort nadrukkelijk aanwezig zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!