Fashionchick houdt fysieke uitverkoop

De social shopping site Fashionchick.nl organiseert een offline uitverkoopactie. In de Amsterdamse Westergasfabriek verkoopt Fashionchick zaterdag voor het eerst producten die het zelf op voorraad heeft. De site beschikt gewoonlijk niet over voorraad, maar verzamelt interessante producten van andere webshops en bundelt deze.

Tijdens de Sample Sale in de Westergasfabriek verkoopt de modesite artikelen van bijvoorbeeld SuperTrash, Diesel, Otazu en Blue Blood. De producten komen van Goeiemode.nl, onderdeel van DRKJ Holding, en worden aangeboden tegen kortingen van vijftig tot zeventig procent.

Fashionchick werd in 2008 door Ellen Snijder gelanceerd als social shopping site. Idee achter het initiatief is om de vrouw wegwijs te maken in de jungle van webshops. Wanneer de consument op een bepaald product klikt, wordt deze doorgestuurd naar de desbetreffende webshop. Fashionchick ontvangt vervolgens een commissie voor het doorsturen van een (potentiële) klant.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!