Willem van Kooten concurreert met Spa

Ondernemer en voormalig deejay Willem van Kooten brengt een nieuw merk mineraalwater op de markt onder de naam H2olland. Het merk zal gelanceerd worden met het gratis uitdelen van in totaal een half miljoen flesjes van een halve liter. Deze zullen uitgedeeld worden aan automobilisten die op weg naar het strand in de file zijn beland en ook bij de Nijmeegse Vierdaagse. Van Kooten: “Gemiddeld drinkt de Nederlander jaarlijks zo’n 17 liter bron- en mineraalwater. Vergeleken met het buitenland is dat weinig en dus heeft deze markt veel groeipotentieel.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!