Albert Heijn vindt eigen merk net zo lekker als A-merk

Klanten bij Albert Heijn konden vorige week de smaak van huismerkproducten vergelijken met die van A-merken. Simone Hertzberger, hoofd kwaliteit van AH, stelt in het NRC dat de kwaliteit van de AH-huismerkartikelen nu vergelijkbaar is met A-merken: "Onze sinas is net zo goed als Fanta, onze chips is vergelijkbaar met Lay’s, onze beschuit is net zo goed als die van Bolletje." Volgens Hertzberger is de kwaliteit van de huismerkproducten dit jaar verbeterd. "Bij sommige fabrikanten moesten we flink crisis maken om ze beter te laten presteren", zegt Simone Hertzberger in het NRC.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!