H&M profiteert van schrikkeljaar

H&M heeft in het eerste kwartaal geprofiteerd van het schrikkeljaar. De omzet van de fashion retailer steeg in februari met dertien procent. De extra dag had een positief effect op de omzet. De identieke omzet nam toe met twee procent. De schrikkeldag 29 februari 2012 heeft de omzet vermoedelijk met drie procentpunt laten stijgen.

De modeketen realiseerde in het eerste kwartaal van het lopende boekjaar een omzetgroei van dertien procent naar 33 miljard Zweedse kronen (3,7 miljard euro). De identieke omzet in de periode december tot en met februari nam toe met drie procent. Aan het einde van het eerste kwartaal had de Zweedse retailer 2.491 winkels wereldwijd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!