‘Facebook likes uitgegroeid tot heilige graal'

De like-button op Facebook is een belangrijke ingang tot klantcontact. Dit zegt Darren Reynoldson, creative director van reclamebureau Euro RSCG 4D, in een interview over de glijmiddelcampagne voor Durex.

“Iedereen wil likes. Dat is ook logisch, want het is een geweldige manier om te praten met je doelgroep. De like-button is de heilige graal geworden”, zegt Reynolsdon. Met Facebook kunnen retailers dingen testen om te bepalen wat de hoogste respons oplevert, meent Reynoldson.

Reynoldson vertelt in het interview over de reclamecampagne voor Durex waarbij de specifieke glimlach, die door seks wordt veroorzaakt, centraal staat. Consumenten konden een foto uploaden van hun glimlach op de Facebookpagina van Durex. De campagne leidde tot zevenduizend likes.

Bekijk het interview op de Facebookpagina van RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!