Klanten Walmart spelen met Angry Birds

Walmart zet in op interactieve merchandising en slaat hiertoe de handen ineen met het populaire spel Angry Birds. De samenwerking tussen Walmart en spelontwikkelaar Robio is een voorbeeld van SoLoMo, een promotie waarin sociale, lokale en mobiele krachten gecombineerd worden, aldus InternetRetailer.com

Donderdag werd de nieuwste versie van het spel Angry Birds Space gelanceerd., bedoeld voor op de smartphone. Met aanwijzingen op de Facebookpagina en in de Angry Birds-merchandise in de fysieke winkels, kunnen Walmartklanten extra levels in Angry Birds Space vrijspelen. In de winkels zijn de hints op onder meer prijskaartjes, lunchboxen en in t-shirtdesigns te vinden.

“Walmart brengt het plezier om te winkelen weer terug”, zegt Seong Ohm, senior vicepresident en general merchandise manager voor entertainment bij Walmart U.S. “Deze interactieve merchandising combineert het beste van de digitale wereld en onze fysieke winkels.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!