C1000 komt met eigen magazine

Supermarktketen C1000 lanceert maandag zijn eigen magazine. C1000 Magazine heeft een oplage van 4,1 miljoen exemplaren, verschijnt één keer per kwartaal en is ook beschikbaar via de iPad-app van de formule. Het tijdschrift belandt bij 3,8 miljoen consumenten op de deurmat, en is op aanvraag verkrijgbaar bij de C1000-winkels. Het blad wordt deels gefinancieerd uit advertenties.

“Ons magazine gaat over de wereld van C1000. We geven veel ideeën voor gerechten en informatie over onze producten, maar er zijn ook interviews te lezen met bekende Nederlanders zoals Chantal Janzen”, meldt Han Sijl, vanuit C1000 Marketing verantwoordelijk voor het magazine. “We bieden primair een leuk en lekker, laagdrempelig blad.”

“We hebben allemaal ons eigen ‘verhaal’ met eten. Verhalen die interessant zijn en kunnen inspireren. Die verhalen vertellen wij graag in dit magazine”, vertelt directievoorzitter Tom Heidman in het voorwoord van de eerste editie. “Het is een magazine voor de kok in huis, maar ook voor het hele gezin. Kortom: handig voor in de keuken en lekker voor op de bank.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!