‘De rol van huis-aan-huisreclame evolueert’

Retailers profiteren van de combinatie van huis-en-huisreclame en nieuwere advertentievormen, zoals social media en mobiele apps. Print en digitaal lijken elkaar te versterken. Toch is nog niet precies te zeggen wat de toekomstige rol van huis-aan-huisreclame wordt. Tijdens de vijftiende Nationale Dag van de Brievenbusreclame, die plaatsvindt op 24 mei, worden verschillende toekomstscenario’s over huis-aan-huisreclames uiteengezet.

De Nationale Dag van de Brievenbusreclame biedt onder meer workshops van Gall & Gall, Van Haren, Primera en de Bijenkorf over (re)branding en de rol van reclamefolders daarin. In de middag worden bovendien de vak- en consumentenprijs voor beste huis-aan-huisreclame uitgereikt.

Meer informatie over het evenement en aanmelden doet u hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!