Ook marketingdirecteur C1000 stapt op

Bas Verheijen stapt per direct op als marketingdirecteur bij C1000. Dat schrijft Distrifood online. Verheijen had zitting in de door oud-Super de Boer-ceo geleide stuurgroep, die de formule en integratiestrategie van Jumbo en C1000 onderzocht. Vanwege zijn betrokkenheid bij de invulling van de aangekondigde strategie is het vertrek van de marketingdirecteur precair te noemen.

Verheijen is niet de eerste topmanager die vertrekt sinds de aankondiging van de overname door Jumbo. Ceo Tom Heidman vertrok al eerder en ook Rein van de Wal maakte zijn aftreden bekend.

Volgens Jumbo heeft de marketingafdeling van C1000 nog wel degelijk een uitdaging om aan te gaan. Voor de C1000-formule worden tot 2015 nog nieuwe campagnes ontwikkeld, om het hoge actieaandeel op peil te houden. “We zullen moeten blijven vernieuwen. Een formule die op een hoger omzetniveau acteert, heeft meer impulsen nodig om die omzet op peil te houden”, aldus ceo Frits van Eerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!