Retailers in de prijzen met klantenbenadering
Gepubliceerd op 11 mei 2012 om 00:00
“Dat onze klanten dat allemaal zo blijken te waarderen, daar zijn we trots op”, vertelt Selma Nederhoed, manager PR en communicatie van Lidl. De winnaars werden bepaald aan de hand van negenduizend klantevaluaties, die verzameld werden in een onderzoek van TNS NIPO. Klanten gaven hun mening over proces- en medewerkersperformance, consistentie van de dienstverlening en experience, webcare, mond-tot-mond-aanbevelingen en vertrouwen. Bedrijven werden onderverdeeld in tien categorieën.
Alle winnaars op een rijtje:
Automobiel: Toyota
Banken: Triodos Bank
Energie-aanbieders: Greenchoice
Internetproviders: XS4ALL
Mobiele telefoon-aanbieders: Hi, Vodafone
Retail: IKEA
Online retail: H&M
Supermarktketen: Lidl
Verzekeringen: Ditzo
Zorgverzekeringen: CZ
Reacties 0