Consumentenbond komt met klachtenplatform

De Consumentenbond heeft  klachtenkompas.nl gelanceerd, een site waar consumenten hun klacht kwijt kunnen over producten van aangesloten retailers. De bond heeft het platform ontwikkeld omdat duizenden meldingen van consumenten jaarlijks niet correct worden afgehandeld.

De klachten die op klachtenkompas.nl binnen komen, worden door de consumentenorganisatie direct naar de desbetreffende keten gestuurd. Op deze manier kan de klacht sneller worden opgelost.

Het initiatief van De Consumentenbond sluit aan bij de vorig jaar gelanceerde campagne ‘Klachten zat? Los het op!’. Met deze campagne hoopte de Consumentenbond structurele afspraken met bedrijven te maken over een kwalitatief goede klachtenafhandeling. 

Er zijn momenteel 125 bedrijven bij klachtenkompas.nl aangesloten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!