DA opent winkel volgens nieuw concept

DA opent vandaag in Woudenberg de eerste vestiging volgens het nieuwe concept. In de winkel is beleving het codewoord. De klant mag alles ruiken, voelen, testen en ontdekken, aldus de drogisterijketen. Verder zet DA nieuwe stijl onder meer in op service, prijs en komt de retailer met een nieuw logo.

De franchiseformule gaat nadrukkelijker inzetten op service. Wanneer een product is uitverkocht, wordt het direct besteld en heeft de winkel het product alsnog binnen 48 uur in huis. Is een actieproduct uitverkocht, dan ontvangt de klant een reclamecoupon zodat het product later alsnog met korting aangeschaft kan worden.

Voorts introduceert DA met de 500 DA LAAG-producten een laagsteprijsgarantie. De geselecteerde artikelen worden voor de laagst mogelijke prijs aangeboden. Blijkt het product ergens anders toch goedkoper te zijn, dan betaalt de drogisterijketen het verschil terug.

Ook de uitstraling van de winkel heeft een metamorfose ondergaan. De winkel in Woudenberg is ingericht alsof je door een tijdschrift loopt. Alle nieuwe trends, praktische informatie en tips zijn op ooghoogte geplaatst. Volgens DA is de etalage van de winkel de cover van het tijdschrift.

Iedere acht weken worden de etalage en de winkel vernieuwd en aangepast aan actuele thema’s. De nieuwe winkel heeft 1.400 merken en 15.000 producten in de schappen. Tegelijk met de opening van de winkel zal ook het nieuwe logo van DA gepresenteerd worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!