Koffieketen plaatst tweets op bekers

De Canadese koffieketen Tim Hortons voorziet haar koffiebekers in de Verenigde Arabische Emiraten van het laatste nieuws. Daarvoor is de keten de samenwerking aangegaan met nieuwszender Gulf News.

Bij elke bestelling, die Tim Hortons krijgt, wordt het nieuwste twitterbericht van Gulf News uitgeprint en op de beker geplakt. Op de beker wordt ook een QR-code geplaatst. Klanten die deze code met een smartphone scannen, worden meteen doorverwezen naar het volledige artikel van Gulf News.

Gulf News profiteert inmiddels goed van de samenwerking. Het aantal bezoekers van de site is sinds de actie flink toegenomen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!