Online platform voor offline schoenenretailer

Fysieke schoenenketens kunnen hun producten nu online onder de aandacht brengen met het digitale platform ‘Reach in Schoenen’. CBW-Mitex lanceerde het platform omdat het voor retailers belangrijk is om in een vroeg stadium al online te vinden te zijn.

Retailers die zich aanmelden worden tegen betaling direct aan zoekmachine’s app’s en websites gelinkt. Bovendien kunnen zij hun eigen, eenvoudige webwinkel opzetten. Leden van CBW-Mitex hoeven hier niet voor te betalen. Het platform van de brancheorganisatie is ook opgericht voor ketens die al een webshop hebben. Zij kunnen volgens CBW-Mitex tijd besparen met ‘Reach in Schoenen’omdat het bedrijfsprofiel op één plek bijgehouden kan worden. Aangesloten retailers kunnen ook merken en stijlen aanvinken. Deze gegevens worden vervolgens getoond op websites met winkeloverzichten, shoproutes en social media.

Eerder: Platform verbetert online zichtbaarheid sportwinkels



RetailNews schreef vorige maand over een soortgelijk initiatief voor retailers in sport. Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel lanceerde reachinsport.nl voor sportketens die hun online vindbaarheid willen vergroten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!