LivingSocial lanceert shop voor producten

Dagelijkse koopjessite LivingSocial treedt met een eigen marktplaats voor producten in de voetsporen van Groupon. Op de LivingSocial Shop kunnen nationale en lokale leveranciers voor een bepaalde periode hun artikelen aanbieden.

Op LivingSocial werden al eerder goederen verkocht, nu heeft de koopjessite echter besloten om er een complete webpagina aan te wijden. “De producten op LivingSocial Shop zijn onderverdeeld in thema’s”, zegt Emily King, die als director verantwoordelijk is voor de shop-functie. “Zo is er het thema strand, waar picknickmanden en opklapbare stoeltjes worden verkocht. Door de producten in deze thema’s onder te verdelen, laat je consumenten zien dat zij het echte strandgevoel kunnen beleven als ze alle producten van dat thema aanschaffen.”

De marktplaats van LivingSocial lijkt veel op het succesvolle Groupon Goods. Groupon lanceerde de online winkel in het najaar van 2011, en verkocht in de eerste week al voor meer dan twee miljoen dollar aan goederen. Verwacht wordt dat Groupon Goods dit jaar een omzet tussen de zeshonderd en achthonderd miljoen dollar zal noteren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!