Agrimarkt gaat lage prijzen benadrukken

Agrimarkt wil in zijn winkels meer aandacht voor lage prijzen. De supermarkt introduceert daartoe zogenaamde prijspijlen die de vijfhonderd producten met de laagste prijs benadrukken. Prijzen worden daarbij niet verder verlaagd, laat de formule weten. Ook in de folder worden de lage prijzen belicht.

"We zien dat klanten Euro Shopper vergelijken met ons Markant-merk, maar daaronder zit juist nog een range met lagere prijzen. Het prijspijl-logo moet dat benadrukken", legt een woordvoerder uit. De formule is te klein om de laagste prijslijn onder één merk te brengen, stelt de zegsman . "Dat zou alleen binnen Superunie-verband mogelijk zijn."

Agrimarkt gaat ook de regionale afkomst van veel producten benadrukken. "We zijn onderdeel van een en willen dat onze klanten meer laten zien", aldus de woordvoerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!