Bijenkorf breidt web only assortiment uit

Warenhuisketen De Bijenkorf neemt tientallen nieuwe schoenenmerken op in zijn online aanbod. Het assortiment is uitgebreid met onder meer Nike, Converse en Timberland. De zogenaamde 'online only-schoenen' worden ter introductie tot en met 12 september gratis verzonden.

De Bijenkorf introduceerde eerder in de categorie damesmode al een puur online assortiment. Eind vorig jaar gaf e-commerce manager Pieter Heij aan dat het winkelbedrijf 'studeert op mogelijkheden om winkelbezoekers te wijzen op het online assortiment'. Daartoe behoort onder meer de tablet asisted sales, waarbij personeel in de winkel rondloopt met een tablet.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!