Reclamefolder.nl in handen van Axender

Verspreider van reclamedrukwerk Axender heeft een meerderheidsbelang genomen in Reclamefolder.nl. Axender denkt door de samenwerking met het online folderplatform haar bereik te vergroten omdat de reclamefolders nu niet alleen op print, maar ook online verspreid kunnen worden.

“Wij merken dat retailers steeds meer een combinatie wensen van de traditionele geprinte reclamefolder en een online variant”, aldus Job Muller, directeur van Axender. “Met Reclamefolder.nl kunnen wij de landelijke en regionale retailers een groot bereik garanderen.”

Reclamefolder.nl kan op haar beurt de regionale markt beter bereiken door de overname. “Tot op heden plaatsen vooral klanten met een landelijke dekking hun folders op Reclamefolder.nl. Het is nu ook voor de grote groep regionale klanten van Axender eenvoudig om hun product digitaal te plaatsen en zodoende meer bereik te genereren”, zegt Muller. Beide partijen blijven onder hun huidige naam opereren.

Reclamefolder.nl trekt maandelijks 1,5 miljoen bezoekers. De app van het folderplatform is inmiddels meer dan 340 duizend keer gedownload.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!