Spar zet in op online verkoop

Spar wil dat e-commerce een grotere rol gaat spelen binnen de supermarktorganisatie. De keten wil een omni-channel strategie omarmen, waarbij de online winkel ook een platform is voor dagelijks gemak.

Spar is daarom op zoek naar een ervaren e-commerce manager die het e-commerce platform doorontwikkelt, de webshop optimaliseert en zorgt voor online traffic. Daarnaast moet er een online loyaliteitsprogramma voor klanten uitgerold worden.

Acht winkeliers starten begin volgend jaar met een pilot, laat communicatiemanager Afred Dekker aan Twinkle weten. Deze ondernemers ontvangen bestellingen straks op basis van postcode. Zij verwerken de orders vervolgens vanuit hun winkels. De keten verplicht de circa driehonderd franchisenemers niet tot deelneming.

Uitganspunt is dat we met één centraal aangestuurde en landelijk dekkende webwinkel gaan werken, waar onze franchisenemers gebruik van kunnen maken”, aldus financieel directeur Jaap Tukker tegen Twinkle.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!