Shell lanceert duurzame snoepgoedlijn

Shell gaat het duurzame snack- en zoetwarenconcept SnoepGoed lanceren. Dat schrijft Out of Home Shops online. De oliemaatschappij heeft in samenwerking met Tony’s Chocolonely, John Altman en SUMM een schap ingericht met duurzame tussendoortjes.

Het concept zal in eerste instantie van november tot februari worden getest. Klanten van de shop in Hank, tussen Raamsdonkveer en Gornichem en op de A12 tussen Utrecht en Woerden kunnen kiezen uit de verschillende producten. Wanneer de test een succes blijkt, wordt SnoepGoed vanaf april 2013 bij alle Shell-stations uitgerold.

Eerder lanceerde Shell al een duurzame sandwichlijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!