Game Mania stopt met accessoiremerk

Game Mania gaat na vijf jaar stoppen met zijn eigen accessoiremerk D3MON. Dat schrijft EntertainmentBusiness.nl. Met deze keuze wil Game Mania meer ruimte creeëren voor de stappen die het bedrijf in de toekomst zou willen zetten.

“We hebben het complete bedrijf onder de loep genomen en geconcludeerd dat het minder noodzakelijk is om een eigen accessoireslijn te voeren”, aldus algemeen directeur Peter Bergmans. “Er zijn immers 101 andere accessoiremerken en –procucten.” Met de vrijgekomen capaciteit en resources is de nieuwe afdeling Formule Beheer en New Business opgericht. Het ontwikkelen van een toekomstvisie is een van de taken van deze afdeling.
Volgens Bergmans heeft de keuze om te stoppen met D3MON niets te maken met het economische klimaat. “Het gaat juist heel goed met Game Mania.” Inmiddels heeft de keten de grens van honderd winkels gepasseerd. Tevens won de winkelformule onlangs voor de vierde keer op rij in België en voor de derde keer op rij in Nederland de prijs voor Beste Winkelketen in de categorie cd, dvd en games.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!