Telfort wint Gouden Loeki

De reclamespot 'Lekker lang bellen' van Telfort is woensdag onderscheiden met de Gouden Loeki. In het filmpje moet een aan lager wal geraakte familie voor het eerst met de bus.

Het telecombedrijf, dat onderdeel is van het KPN-concern, ontving de prijs op basis van stemmen van televisiekijkers. Zij konden via sms of de telefoon stemmen op hun favoriete commercial. De andere kandidaten waren verzekeraar Ditzo, het Wereld Natuur Fonds, stichting Wakker Dier en SIRE.

Zalando werd dinsdag voor het tweede jaar op rij bekroond met de Loden Leeuw, voor de meest irritante televisiereclame. Een meerderheid van de stemmen bij initatiefnemer en televisie-programma Radar, ging naar de Zalando-reclame waarin een vrouw met een niesbui van kleding verandert.

Eerder: 'Zalando heeft irritantste commercial'

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!