Minder omzet voor moederbedrijf Agrimarkt

CZAV, het moederbedrijf van supermarktketen Agrimarkt, heeft vorig jaar minder omzet geboekt dan in 2011. Over heel 2012 realiseerde de boerencoöperatie een omzet van 420 miljoen euro, zes miljoen euro minder dan een jaar eerder. De winst blijft wel stabiel op 5,4 miljoen euro.

Agrimarkt zelf, heeft volgens het jaarverslag van CZAV een goed jaar achter de rug. “De formule zal zich steeds meer ontwikkelen als regionale speler met veel streekproducten in het assortiment”, valt er in het verslag te lezen. Daarbij zal steeds meer worden samengewerkt met boeren die zijn aangesloten bij CZAV.

Exacte omzet- of winstcijfers van Agrimarkt worden niet bekendgemaakt. Wel meldt CZAV dat ‘alle deelnemingen bijdragen aan de winst’, waaruit geconcludeerd mag worden dat ook Agrimarkt winstgevend is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!