HEMA ontwikkelt organize-lijn

HEMA sleutelt aan de assortimentsindeling van zijn formule. Zo zijn elfhonderd artikelen die vallen onder de grote noemer 'organize' onderverdeeld in twaalf verschillende werelden.

Om de organize-producten onder de aandacht te brengen opent de warenhuisketen een pop-up store waarin een deel van het assortiment in diverse stations te zien is. Daarnaast heeft HEMA een speciale digitale folder gemaakt en kunnen Facebook-vrienden van de formule een giftcard en de hulp van een professionele organizer winnen via de sloddervos-actie.

De organize-lijn is momenteel verkrijgbaar in de HEMA-filialen in de binnensteden van Groningen, Rotterdam en Nijmegen. Daarnaast zijn de producten online verkrijgbaar. Het is de bedoeling dat HEMA in de loop van dit jaar  meer winkels voorziet van de organize-wereld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!