Consument shopt meer online met Valentijn

Amerikaanse e-tailers gaan een succesvolle Valentijnsdag tegemoet. Consumenten in de VS zullen dit jaar in totaal 20,81 miljard uitgeven aan hun Valentijn. Volgens de National Retail Federation doet 26,3 procent van deze consumenten zijn aankopen online, terwijl dat vorig jaar nog 19,3 procent was.

De webwinkeliers lijken dit jaar vroeg te starten met hun Valentijn-promoties. Zo begon Ice.com al in de laatste week van januari met het versturen van e-mails over Valentijn, een week eerder dan in 2012. “We zagen vorig jaar dat consumenten langer wachten met hun aankoop”, zegt Valeriya Makarov, senior director marketing bij Ice.com. “We zijn daarom eerder begonnen met het sturen van dagelijkse e-mails. Zo zijn wij het eerste waar ze aan denken als ze uiteindelijk hun geld gaan uitgeven.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!