‘Retailers vragen om overzicht nieuwe technologieën'

Retailers moeten hard hun best doen om alle innovatie in de markt bij te benen. Zeker omdat consumenten de ontwikkelingen met het grootste gemak omarmen. Om die reden richt het tweedaagse evenement Retail Business Technology Expo (RBTE) zich voor een groot deel op innovaties op het gebied van retail. “We merken dat er vanuit retailers een grote vraag is naar een duidelijk overzicht van alle nieuwe producten en ontwikkelingen op de markt”, zegt Nick Field, event directeur van de RBTE. “Daarom richten we tijdens het evenement een speciale afdeling in voor innovaties in de retail, genaamd The Innovations Theatre.”

Onder meer PayPal laat tijdens het evenment nieuwe manieren zien om te shoppen via je mobiel, terwijl Airwatch toont hoe retailers de veiligheid van mobiel shoppen kunnen garanderen. Het bedrijf Cognitec Systems presenteert de FaceVACS-VideoScan, waarmee retailers door middel van gezichtsherkenning het winkelgedrag van klanten in beeld kunnen brengen. De Retail Business Technology Expo vindt op 12 en 13 maart plaats in Londen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!