Kimberly-Clark introduceert Page Dubbel Lang

De prijzenoorlog in de supermarkten heeft ook in de categorie toiletpapier gewoed. Kimberly-Clark, dat met het merk Page marktleider is in deze categorie, speelt hier op in met de introductie van Page Dubbel Lang. Er zijn voordelen “voor zowel de retailer als de consument. De introductie zal gepaard gaan met een zware ondersteuning op de winkelvloer”, aldus Ron Priem, marketingmanager bij Kimberly-Clark. Omdat er twee keer zoveel papier op een rol gaat kunnen de kosten in verhouding worden teruggebracht. Ook levert het ruimtebesparing op “en dat tikt behoorlijk aan bij een volumineus product als toiletpapier”, aldus Priem.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!