McDonald's komt met gezinsconcept

McDonald’s opent in Hoorn een restaurant dat volledig is gericht op gezinnen met kinderen. De fastfoodketen test het nieuwe concept, genaamd Spirit of Family, momenteel al in Parijs, Londen en München. Het Nederlandse filiaal wordt in mei geopend.

De fastfoodformule zegt in Out.of.Home Shops dat de inrichting bedoeld is om gezinnen ‘een stressvrije omgeving’ te bieden en hen ‘meer te laten genieten’ van het bezoek aan McDonald’s. De vestiging biedt een ruime zitomgeving en een ontspanruimte die is voorzien van tv-schermen, Ipad-stations en een display die toont welke bestelling er klaar is. Ouders met jonge kinderen kunnen hun flesje melk opwarmen in een speciale automaat in het restaurant. Daarnaast is er een speciale ruimte voor kinderpartijtjes, waar ouders zelf de meubels kunnen indelen om de gewenste inrichting te krijgen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!